Friday, March 4, 2011

3.47AM

assalammualaikum

Jam menandakan sudah masuk hari baru.. namun aku masih tidak dapat melelapkan mata. Terlalu banyak perkara hendak difikirkan . terlalu banyak. sepupu ku akan berkahwin esok, dan aku . aku terkontang kanting ditinggalkan dirumah kerana luka akibat kemalangan masih belum sembuh sratus peratus ohh kejamnya dunia.

ok ok sekarang kita bercerita mengenai iklan yang aku baru pasang . heee heartbeat itu nampak2??
teruja tau korang pun pasang lah !

p/s: mata sudah berpinar tidur tidur.............
terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

5 comments:

paan sabri said...

aku abru nak pasang.. hehe

paanthology: meter topup di uniten buat student happy?

cik yam said...

baguih2..juin da club dude!

Tuan Penasihat said...

sian sian orang sakit kena tinggai kat rumah.
apa boleh buat.

IQ = Iez Qis said...

besh ke heartbeat? apa beza dgn nuff? income HB lagi cpat naik ke?

cik yam said...

haah. orang lah ckp..kite tak tau lagi baru letak semalam .