Friday, March 4, 2011

3.47AM

assalammualaikum

Jam menandakan sudah masuk hari baru.. namun aku masih tidak dapat melelapkan mata. Terlalu banyak perkara hendak difikirkan . terlalu banyak. sepupu ku akan berkahwin esok, dan aku . aku terkontang kanting ditinggalkan dirumah kerana luka akibat kemalangan masih belum sembuh sratus peratus ohh kejamnya dunia.

ok ok sekarang kita bercerita mengenai iklan yang aku baru pasang . heee heartbeat itu nampak2??
teruja tau korang pun pasang lah !

p/s: mata sudah berpinar tidur tidur.............
terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

5 comments:

afro said...

aku abru nak pasang.. hehe

paanthology: meter topup di uniten buat student happy?

Puan Yam said...

baguih2..juin da club dude!

Tuan Penasihat said...

sian sian orang sakit kena tinggai kat rumah.
apa boleh buat.

Izyan Balqis said...

besh ke heartbeat? apa beza dgn nuff? income HB lagi cpat naik ke?

Puan Yam said...

haah. orang lah ckp..kite tak tau lagi baru letak semalam .