Friday, December 31, 2010

ahlan wasahlan 2011~

assalammualaikum

preview memory in 2010:

2010 tahun yang penuh dengan perih,sakit,cinta,suka,duka,gembira. tarikh-tarikh yang penting dalam 2010 ni yang memang ingat punya :

13Febuari 2010: aku eksiden kene langgar dari belakang ta caye ?tgk parut kat kaki lah beb
moral berhati-hati bila bawak kete. sebab yang kene langgar motorist juga.

29Jun 2010 : Lulus dengan cemerlang test moto P bhai ,masa eksiden tu L lagi hik3 lembu~.

awal bulan Mei: akak ku yang num 2 kawin..

3 june 2010: celebrate 1 year anniversary,before dat ramai-ramai reunion amik sijil SPM yang dah jadi pekasam . btw sekarang masih lagi dgn jieja walaupun aku benci dia, perangai dia yang sangat peramah dgn KWN aku terutama perempuan tapi almost 2 years dah, dan parents family malah jiran pun dah kenal dia. *kalau ada jodoh ada lah anak buah sibuk suh kawin cepat-cepat . err dgn jieja? =.='

10 Dis 2010: aku berjaya naikkan pointer. walaupun ada sedikit cacat.

20 sep 2010: balik rumah penat-penat dalam kul 8 baru sampai umah bukak je pintu umah kakyong SSUPRISEE!!! ade kek!! handmade lagi kaw . tengs kakak dan anak-anak buah kowang memang best usu simpan lagi kad yang reramai tulis tu siap tampal lagi kat warning board=)

marilah kita tutup 2010 dengan doa . moga segala amalan kita pada tahun 2010 diberkati dan dirahmati amin~.
***********************************************************************************
Haloo 2011..

Yaallah ya tuhanku moga tahun ni aku dapat menjalani kehidupan dengan tenang jauhi lah aku dari melakukan perkara-perkara lagha dan moga aku sentiasa mendapat perlindungan dariMU.

amin~



p/s:aku nak stat kumpul duit nak g umrah. sronok sangat tengok orang yang g mekah .=)









terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: