Sunday, December 19, 2010

back to the track

assalammualaikum

Aku kembali menjalani hidup secara sihat setelah 3 mggu meninggalkan nya .
tadi stat jogging kat taman tar haiyoo manyak letih nampak sangat lemak-lemak degil ni susah nak dihapuskan. Gampang tul asyik ditewaskan atuk-atuk dan nenek-nenek yang slumber jalan mcm tade istilah penat.

banyak nye tips kurus kat internet antaranya
*makan manyak buah dan sayuran
*exercise
*kurangkan portion pemakanan

tapi satu je yang aku betul-betul wat iaitu minum air mineral banyak-banyak, makan buah buahan tu mmg jarang ntah lah tak thrill kot saya tak suka makan epal atau limau!

penatnye jadi wanita ade title 'G' ni ..hari-hari tanya bila lah nak kurus sambil mengunyah cadbury bhaha mmg tak lah kan. Tapi kali ni betul-betul azam taun baru lah aku nk buang 10kg lemak-lemak tepu yang melekat di badan.




rindunya kehidupan di plkn time ni turun 7kg seronok gila tapi pulang dari plkn je hambek kau kaw2 mcm belon . sangat sedih sedih. tapi tape kejap je tuh *inhale exhale fuhh fuhh~



p/s: saya gadis ayu yang cun terkurung dibadan seorang budak gebu.
terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

1 comment:

Syiqin Dean said...

good luck babe ! i know you can do it! :)