Thursday, December 23, 2010

Pasar Malam menyeronokkan!

assalammualaikum

Harini teringin nak bercerita perihal pasar malam or PM sape suke pergi angkat tangan angkat tangan *Saya! saya!. ok dekat ampang ni banyak gak tmpt yang dijadikan pm paling feymes kat bandar baru ampang tu mmg shiokk aritu aku beli kasut sampai 3 satu RM5 sape tanak bhaii rasa nak beli satu gerai pastu jual kat internet harga kasi markup 30% ^_^

Kekadang kan cam konpius aku kat bangla ke indon nih??? =.=' warga-warga dia je yang bersepah. Tapi mmg masyuk sebab leh dapat dengan harga yang sangat-sangat murah rituh beli tudung cotton tempat lain semua jual RM20 ade yang RM15 dia leh jual RM5 j e banyak kali i was like "WAHHH! betul ke pacik 5 ringgit je ni are u sure? really SURE??" super eksitedd lak kan

*******************************************************************
tadi ni yang aku beli




telinga keling hik tak tahu la nama dia apa kuih gelang kot >_<


Nasik lemak letak sate sebarang 2


limau kecik-kecik ni ade yang manis dapat yang masam tu mmg hell



eskem potong mmg heaven makan time selsema


otw balik beli majalah DaRA.com .."abang dara satu" hik3


ohh tak lupa singgah beli topap nak calling2 encik jieja


muka mmg sangat PAUS erm PUASSS!!!



P/s : tahniah cikon lulus jugak P akhernya!

terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: