Sunday, October 9, 2011

Sinar Baru

Assalammualaikum...

Hari ni nak cerita tentang sesuatu yang agak penting... hehe
Ramai pelik dan ramai gile orang msg tanya kenapa relationship aku dah dengan orang lain
adakah aku perempuan yang SENANG?.

Masuk hari ni sudah genap sebulan lebih aku dah tak bersama dengan jieja. yess. No longer at all.
usia perkenalan seseorang itu tak menjamin kebahagiaan mahupun keserasian, ye betul jodoh tu kita kena
jaga tapi kalau memang banyak faktor lain yang tak mengizinkan kami untuk apa di teruskan.

Semenjak kiteorang dah tak berhubung ni kehidupan aku jadi lebih bermakna , aku boleh cakap yang selama ni aku jahil . Sekarang aku dah lebih banyak habiskan masa dengan kawan-kawan dan famili.
memang kadang-kadang orang cakap ..

'Kadang-kadang Allah beri kita hujan
Kita tanya mana matahari
Rupa-rupanya Allah nak bagi kita pelangi
Kadang-kadang Allah beri kita malam yang pekat
Kita tanya mana bulan
Rupa-rupanya Allah nak bagi kita lihat bintang'


Macam tu juga apa yang berlaku dalam kehidupan aku sekarang.  Aku masih lagi berani
untuk ambil risiko untuk jatuh cinta dan alhamdulilah aku takkan sia-siakan hubungan yang baru terbina ini . dan insyaallah moga kami berkekalan hingga ke akhir hayat. mungkin terlalu awal kan untuk mengharapkan sesuatu yang besar tapi bagi aku tak salah . Hidup kene sentiasa ada tujuan dan matlamat. Bagi aku kali ni biarlah kali ini betul-betul matlamat aku ke arah itu tade lagi istilah main-main lagi.

My future husband .^_^ mudah-mudahan


*p/s: entry blushing..


terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: