Friday, October 28, 2011

Sabtu dah woi!

Assalammualaikum

Harini terbangun awal pula^_^ tehee
kakak pun bangun awal nak gi seminar futures which aku malas nk mampus.
*so aku tk pegi

Bangun-bangun dia bukak tv1
tajuk motivasi harini (Usah Membangau Lagi) .
aku pun cam blur-blur tadi . Bangau ? ape salah si bangau .
tetibe akak aku nyanyi lagu bangau oh bangau.... tahu kan lirik dia at the first place
dia tanya si bangau knp kau kurus then si bangau ni gi salahkan ikan yang taknak timbul dan benda tu rotate lah salah menyalah sampai si ular makan katak..  bunyik cam loser punya lagu tapi memang camtu lah kehidupan.

Tapi jarang ada yang nak jadi macam si ular tu relek jer jawab memang makanan aku. semua prefer jadi ikan,lalang, katak, keje nak salah kan orang lain jer..

Walhal anak buah aku yang umur 2 tahun tu pun pandai tau tunding jari kat orang lain kalau dia buat benda salah...lets say cam semalam aku punye sepit rambut tercabut memang kat tangan dia ah then aku tanya "sape buat cabut tuh?" then dia jawab "Kak itah kak itah" ...kecik-kecik dah pandai....hayoooo. kene bendung dari sekarang ni....
Hah ni time buat salah muke nak innocent je .


Kadang-kadang rumahtangga persahabatan berantakan sebab salah menyalah ni lah apa lah salahnya mengaku thats my fault lets be fren back.. done settle. ni tak melarat-larat ...cam bodo seyh.

Dan kepada anak buah aku yang umur 2 tahun tu behave yourself kayh. kecik-kecik dah pandai jadi bangau babab kang...

p/s: peace with love....
terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

2 comments:

nani kiut said...

awal bonar updte blog

Puan Yam said...

ilham dtg awal pagi boh.