Saturday, October 15, 2011

Cool Sunday

Assalammualaikum

Hari ni kool sangat, baru lepas berpeluh-peluh mengerjakan pengisar injakan dah bakar 30 kalori..
Jap lagi nak keluar mengfoya foya kan diri. Terima kasih kepada kakyong mengizinkan saya mengerjakan
kereta myvi dia untuk satu hari ni. Terasa nak pergi i-city pulak . haha. =)

Okayh harini nak crita sket tentang seorang budak yang suka bajet bagus... bajet macam orang semua suka
sentap dengan dia.. meh sini nak crita kalau dibandingkan apa-apa antara kita rasanya tade benda pun
nak saya jeleskan dengan anda. ok..tak ada!... bukan nak cakap hidup sy sekarang cukup sempurna
tetapi saya suka fikir positif, dan kalau sifat saya yang suka fikir positif dan anda yang suka fikir negatif membuatkan anda fikir yang saya sangat cemburu dengan hidup anda langsung tak... haha kelakar boh kau..

haih kenapa anda suka bodohkan diri sendiri... tak faham betul...

p/s:

terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: