Sunday, April 3, 2011

UPDATED! ayam penyet yang enak

Assalammualaikum

Semalam singgah restoran wong solo...bila menu sampai mata terus tertancap dekat Nasi Ayam Penyet RM10.90..
tapi satu je kalau nak makan kat sini kene ada kesabaran yang tinggi makanan LAMBAT~



                    Tengok dah penat tunggu start lah ambik gambo nak dekat 100 pic snap LOL

                ni yam punya ayam penyet ada tauhu goreng,tempe goreng,ayam yang ada sambal.
Ni anak buah punya ayam bakar
                                      

                                                   Makan dengan  bertemankan sirap limau!


p/s: keluar dengan family lagi baik dari anda keluar dengan kawan ibarat membawa bank bersama-sama.
terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

2 comments:

Anonymous said...

dap! tengs inform harga

choclairissa @ intan said...

ye..wong solo adelah kedai ayam penyet tersedap saye pernah makan..dhla dekat dengan rumah plak tu.. ;)