Wednesday, November 10, 2010

Terasa nk letak pic.

Assalammualaikum.

Usya-usya pic terjumpa gambar yang aku rasa aku tak penah share ag kot=) sem lepas jieja a.k.a my boyfie keje then duet gaji dia tu dia nk blanja aku sumtin , so setelah berkira kira aku terasa nak sumtin yang bermanfaat dan useness gila maka aku mintak ini
.
.

tadaa
OVENN!!
da price RM dot.dot . Banyak jasa oven ni tak terkira antaranya;
CUPcakes (ok cup ta cukup maka dimasukkan ke dalam loyang hambek kau) *sbijik KEK

ZOOM zoom



Kek arijadi wani dengan era WE tahu lah stand for what kan.



Cookies (apa motif playboi hek3)



Lastly KEK arijadi mak tersayang=)
*perasan tak semua coklat kan ? ok kakmai dan aku hanya expert wat coklat sahaja pasni akan kembangkan lagi bakat wat stoberi,pandan,vanilla,oren,keladi dan bluberi pula.
uisshh terasa nak buka kedai bakery one day dah ada nama dah
*IDI's BaKery*
(glamor siyut nama bapak aku)=)
k lahh mahu sleep papai , oh one more thing kalau teringin nak tempah je k . ♥
harga lelong lengloi












terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: