Saturday, November 6, 2010

craving for BERAT BADAN IDEAL!!

assalammualaikum

uihh tadi g jogging kat taman tar,ampang jaya. siapa yg penah pegi tuh mmg korang akan rasa separuh nyawa nak habez kan satu pusingan padang golf tuhh ! maghaihhh . Dulu slalu jugak jog situ tu yang dulu tak se'BESAR' sekarangg.


ok saya admit yang sekarang aku sangat pemalas,kuat makan, suka kunyah cekedis minum minuman bergass *mcd kfc secret recipe =(( uwaa sangat terukk *ta suka ta suka.

Tapi tadi g jongging dengan kak mai satu tamparan hebat telah berlaku benda yang amat-amat memalukan . kami kalah dengan 3 orang pakcik tua yang berjalan secara longlai well dorang jalan cam biase je mcm nenek2 tua nak g pasar tu tapi camne tah leh pecut kiteorg perghhh malu siy*t..(^^") kiteorg dah speed pn tak dapat potong dorang mugkin berkat telan nasik lemak kul 4 petang tadi dapat lahh dowang menang hikhik haihh..

Tapi sekarang dah sedar .aku dah cuba kurangkan telan makan makanan yang banyak garam skunk petang2 makan mihun sup tak pn mihun tomyam pastu minum air masak manyak manyak. then malam sebelum tidur tu wat sit up dalam 30 kali.
moga 2 bulan cuti sem ni dapat lahh den turunkan dalam 10 kg fuhh fuhh

Tapi rasanya tak mustahil nak turunkan banyak tu 2 bulan sebab dulu kat plkn aku turun 7 kg tapi time tu mmg konsisten jogging tiap2 petang makan tu mmg main sebat je apa ada tapi tulahh janji ekau sonam =) lagi2 kat plkn mana nk dapat junk food . aihh rindu pulak .




k lah moga2 den dapat capai berat badan ideal insyaallah. leh lah beli baju free size yang jual longgok2 dgn harga murahh =)hik3 lagi satu sebab sebab yang kat bawah ni .

.

.

.

.



nk beat berat badan sayang aku ni tgk lah lengan dia *cam kanak2 kat somalia tu 3 kali ganda lengan aku dari dia=( uwaaa. ekau tunggu yo ekau tunggu.






terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: