Monday, November 29, 2010

PENDING??

Assalammualaikum

Di petang yang hening on muka buku tetibe nana im. dia ckp ptptn dia da masuk RM3000 ,pastu dia tanya aku dh kol belum sebab aku masuk RM1500 jer rituh. aku ckp kat nana yg aku tak kol lagi sebab lum cek kat cimb manalah tahu dh masuk tak yah kol dah dgn semangat berkobar-kobar gi lah cimb . cis ta masuk pun ag sribu lebih pelagi kol lah org yg uruskan kiteorg .

situasi lepas dh letak kol:
.
.
.
speechless .kau tahu nyah dia leh ckp aku nye still pending sebab kononnya acc aku tak aktif
aku tak habis-habis mengucapkan tahniah kepada diri sendiri serta pihak-pihak yang bertanggungjawab tanpa ade perkataan perkataan kesat. siap suh aku cek betul2 lagi betul ke duit tuh dari pt. Once again tahniah.. (^^")tapelahh kalau tu bukan pun maknanye status kewangan aku clean lah ni kira tade hutang memana pihak ,plus tggl 2 sem je lagi pedehal kan^_^


terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: