Monday, August 23, 2010

icon kuh.

Baru prasan aku tk penah brcerita pasal moto scooter ku kan.
Pnuh bergaya dgn badan disaluti warna hitam=) moto tuh penuh sjarah walaupun baru 7 bulan bersama .
eksiden dah 3 kali. bulan 2 harituh 2 kali eksiden then latest 2 minggu lepas fuhh . then kalau aku bawak mmg tak penah maintain 50 or 60km/h mesty naek diantara 100km/h ke 120 km/h teruk kn??
semua member ckp aku bawak cm org gila. ishk2.*i got my own reason lah macha

alasan2 nya.
1) antara ketiga tiga kali eksiden tu semua angkara aku bawak perlahan
2)lambat sampai . well life is all about rushing credit to fas dia yg ajar ayt ni=)
3)cita2 nk jadi satu2nya rider skuter paling beribawa
4)moto tu mmg dah laju
5)lambang kemegahan
6)pendek kata aku mmg sukar utk bawak slow trima kasih..

apa apa pun aku mmg syg bangat sama icon kuhhh..
tengs mother bought me one. ♥
terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: