Sunday, December 6, 2009

demam.

Demam ag mehhh. batuk2 sakit tekak suara bertuka jd cm ayam jantan
..tadi cik julie dtg ..udin.teman sepermainan time kecik n pakcik talib.
dowang dtg nk bg kad jemputan kawin fendi anak cik julie sudah mau kawin 2januari ni.
..tadi mak bukak cite balik pasal men longkang time kecik2 aku nan udin menangkap ikan longkang sampai ke maghrib.heheh klaka sgt bile imbas balik zaman kanak2
skunk masing2 da besar .
*sigh*sigh
udin tu tua setaun dari aku. mmg sgt rapat time kecik da mcm adek bradik
slalu sgt aku buli dia,dan dea akan menanges teresak esak hahha
penah kiteorg bergusti aku terterajang muke dea hahha bkn men menjerit*cm pondan anak emak la katekan..
pengalaman paling besh pegi taman kosas semata mata nak beli ikan
hek2. dulu kecik2 ske men ikan laga. udin ske ikan yg cantik2 dea beli ikan lage wane merah siap rambu ramba. aku plak beli ikan lage kale itam memang macho la tade rambu ramba cm udin,pastu sampai umah kiteorg lagekan*ishk2 sgt kejam.
dan..ikan lage budak tu mati sebab kene gigit.
uishh sadis
siyann udin....
ramai ckp zaman kanak2 la paling bes sbb tade masalah tade kekusutan
yg ade hanye la kegembiraann.
thanks udin jd kawan aku time kecik
hehehhe...
*sighh=)
terima kasih daun keladi, kalau rajin komen sekali :)

No comments: